Faderskapsintyg..

2009-11-12 13:04:16 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp idag ska vi iväg och skriva på om faderskapsintyg för vår lilla kommande dotter :) Nu är det verkligen inte långt kvar tills hon kommer ut till oss :) om 31 dagar ska hon enligt beräknat komma! Man har ju börjat få lite smärtor i kroppen här och var, i underlivet har jag aj aj och i ljumskarna :/ ser ut som en gris när jag ska resa mig upp o så, haha..

Vi har förmodligen bestämt oss för ett namn till vår lillkicka nu, Alexia! Det var så sjukt för att vi satt och kikade på namn häromdagen hjärtat och jag. Då sa han men Alexia är ju ett fint namn, och han fastna hårt för det. Och jag har alltid snackat med mina vänner om sen jag var typ 13 år och uppåt att får jag en dotter en vacker dag så ska hon lätt heta Alexia :) det är lite små komiskt, men vi har ju dock inte bestämt oss helt ännu. Jag tycker även att Kaitlyn är grymt fint namn, Och även Natascha är ett namn jag skulle kunna tänka mig :) vad tycker ni?

Hon har det verkligen trångt inne i magen nu, och när hon rör sig gör de nästan ont för att allt stramar åt så mycket! Hon får väldigt gärna titta ut till oss nu känner jag, men jag vill ju självklart att hon ska titta ut när hon är redo för det :) min lilla älskade dotter, fy vad jag kommer göra allt för henne! ♥ längtar så galet mycket efter henne, jag kan ju inte rå för att jag funderar på om hon är helt frisk, men varför skulle hon inte vara det? på de två ultraljudet vi varit på så har de ju inte visat något annat! :) Men jag skrattar om de säger på förlossningen sen när jag fått ut henne, åh grattis ni fick en liten pojke, haha

Ne nu ska jag in i duschen och sen göra mig redo!
puss & ajö!


Kommentarer

Alexia är ett jätte fint namn.... Kram på dig

2009-11-12 16:01:56

jaa jag är också hur trött som helst! usch :P Men som tur är kommer snart våra älsklingar ju :D

2009-11-12 16:19:40

Alexia är jättefint! :D



Och ja, du blir nog ganska förvånad om dom säger att det är en pojke. Men tänk om dom skulle dra det som skämt. Undra om man skulle tycka att det ens var roligt...!?

2009-11-12 20:12:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!