badar hela tiden :)

2009-11-23 21:48:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag precis badat för andra gången idag! Fick skit mensvärk förut igen, men de gick över snabbt så de var skönt :) blev att bädda ner sig och ligga och titta på Robinson. Just nu bökar vår tjej på för fullt där inne, ser foten sticka ut på sidan hela tiden, alltså inte bokstavligen talat foten, men en rund sak buktar rakt ut hela tiden :) och rätar och stäcker på sig tror jag. Så fort jag tar på den sprattlar den iväg, sen är den lika snabbt tillbaka igen, haha!

Idag har jag ju bara tagit de lugnt, vilket har varit skönt som bara den, ska åka om nån timme och hämta morsan på cloetta, för hon slutar vid 23! Så har jag bestämt att träffa brorsan och hans dotter Moa imorgon, har inte sett henne på flera månader ju, lilltösen! Sen ska jag träffa syster och lilleman, och slutligen Jennifer! Vi ska ta en repa på stan under all fin belysning som de har satt upp, det är verkligen jätte mysigt! Och jag vill bara hem och julpynta överallt nu =)

Försöker att inte stressa och de går faktiskt bättre än förväntat :) går ju inte att hålla på att stressa hela tiden, men jag hatar att gå så långsamt! Sophie ringde förrut, väldigt trevligt. Så henne ska jag träffa på Ondsag en sväng, kommer bli trevligt ! :)

ne nu ska jag lägga mig och vila en sväng..
fick denna låt av markus nyss på facebook ♥
FIN!


Kommentarer
Anonym

Vad skönt att läsa att de börjar bli bättre mellan dej och markus...Jag är bara en vanlig bloggläsare men berörs när människor mår dåligt, men du verkar komma på bättringsvägen nu=D! Men en sak som ja inte hängt med på är vart du bor nu?...Kramar en läsare, lycka till med din lilla flicka! All lycka till dej!

2009-11-24 12:09:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!