Baby klänningar!

2009-11-13 10:55:43 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev att sova ännu en natt i vardagsrummet. Vet inte men kan inte komma till ro i sängen, så soffan har varit min sovplats denna vecka, somnar in till tv:n. Men börjar sakna att sova bredvid min älskling dock. Vaknade till vid 8 hugget idag och beslöt mig för att inte ligga kvar och sova, för då skulle jag nog legat och snusat i soffan fortfarande. Och grannen var ju inte speciellt tyst inatt heller, skratt och prat och hundskall, så till slut fick mina hormoner damp så jag la mig och sparka i väggen, och då blev de tyst! :)

Har suttit och kikat runt på baby kläder på nätet nu, vill hitta en mysig julklänning och nyårsklänning till tjejjan :) Hittade en guldig som var hur söt som helst, och även en röd! Men ska kika lite till, så svårt eftersom man vet ju inte hur stor eller liten hon kommer att vara :)



En fin klänning till nyår kanske?
Om ni har några tips på vart man kan hitta fina baby klänningar så hojta till :)


Nu ska jag väl göra klart med rensningen i min garderob och sedan stoppa i täcket i Alexias säng :) (åh vad mys de känns att kalla henne för ett namn! ) I förrgår pratade jag med sofia i luren, trevligt, synd att man inte kan snacka & ses oftare bara. Och så ringde även Sophie och det var sjukt uppskattat! Saknar fan alla vänner i Linköping nu, väldigt mycket.

Ne men ha en bra dag!


Kommentarer

hur stor tror din bm att eran tjej är ? min bm sa ca 4 kg. och enya vägde 3925g så det var verkligen nära :)

2009-11-13 17:36:06

Åh, en liten tös..har ni tänkt på namn? =)



Babykläder är ju det roligaste som finns. Finns så otroligt mycket fint! =)

2009-11-14 15:57:21

okej :) det visar sig helt enkelt hur stor tösen är när hon kommer ut till världen.hur mår du nu då?

2009-11-14 16:16:05
Fia

Vad underbart att ni har fixat ett namn till tjejen, alexia är verkligen jättefint och jag förstår att det har varit sårt att välja med jag vet att Alexia har du alltid tyckt varit fint ;)

2009-11-15 11:15:24

det finns så mycket söta klänningar till små barn, så ja.. du hittar säkert några fina som passar och storlekarna är aldrig lätt eftersom de skiljer så mycket på dom beroende på varifrån man köper dom..

2009-11-16 00:14:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!