Yeeeeeeey !!!

2009-05-14 14:15:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte jag till Norberg för att träffa en lärare där, det var tydligen en intervju till omvårdnadsprogrammet, så inte säkert att jag kommer in för att det var väldigt många som sökt till det, men vi får se, det märks när dom ringer i Juni.

Så fick jag ett väldigt positivt telefonsamtal förrut från Skinnsberg, dom ringde och erbjöd mig jobb från vecka 25-32, och självklart kan man inte tacka nej. Så på måndag ska jag dit och skriva på massa papper och sånt :) fasen vad kul. Tråkigt nog fick jag ju avstå från jobbet i linköping, men det är som det är :) nu kommer jag ju få jobba hela sommaren + att inte vara så långt ifrån älsklingen min och tjejjorna.

Ne nu ska jag laga nån mat eller så.
puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!