Vecka 13.

2009-05-19 14:59:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-29

Barnet blev till omkring: 2009-03-08

Du är i vecka: 13

Du är i månad: 3

Antal graviditetsveckor och dagar: 12 veckor 2 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 194





Nu börjar veckorna gå framåt tycker jag :) Är ju förmodligen i vecka 13 nu (får ju reda på exakt när vi varit på ultraljud.) Själv mår jag toppen just förtillfället och har gjort det den senaste veckan, inget speciellt illamående alls längre. Och magen börjar kännas lite smått spänd och sådär :) myys! Men jag tycker också att magformen ändras ganska så mycket, så ibland syns det mer och ibland syns det mindre att den växt! :)

Tjejjerna vill att det ska bli en lillasyster, och Ebba har pratat mycket om bebisen och sånt som hör till och igår frågade Nora vem som kommer vara sötast, bebisen ebba eller nora, så sa jag ännu en gång till töserna att jag och pappa kommer tycka att alla tre är lika söta och att det inte finns någon vi kommer tycka om mer eller mindre, så då satt kickorna med varsitt stort leende :)


Såhär ser min mage ut idag :)

 


Åh jag längtar tills det är dags för ultraljud, det är härligt har jag hört? :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!