Pratkvarns dagar :)

2009-05-13 22:32:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jajjemän, i Måndags mötte jag upp Jennifer och hennes hund Max vid tåget :) såå kul att de kom och hälsade på. Har varit härligt att umgåtts med henne nu i två dagar, och vi har pratat pratat och pratat, och varit på promenixer och sånt. du är guld värd snygging ♥

Men självklart har jag saknat min älskling, har knappt träffat honom sen förra torsdagen, och han har ju varit iväg när jennifer har varit här, för han tyckte hon och jag skulle få vara själva och umgås :) så idag kom han hem igen, och vi har haft en myspys dag, Vi knalla ner till stan och hämtade ut champange glasen vi har beställt till Mikael & Samantha, och dom var sååå fina! och så köpte vi en glass på det och gick hem och gjorde våfflor och mös framför tv:n! ♥

Får sova ensam inatt igen :( eftersom gubben min jobbar natt, men det är sånt man får ta! :) Och imorgon ska jag till skolan i Norberg för att träffa några lärare jag ska ha och lägga upp studierna osv, känner på mig att de kommer bli bra.


sov gott hörrdeni! :)
puss & kram!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!