illamåendet börjar ge sig!! :)

2009-05-13 22:24:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp nu börjar illamåendet ge med sig, det känns riktigt bra! Mår lite smått illa på mornarna vissa dagar nu men det går över så fort jag fått i mig lite frukost. Att må illa och kräkas är inget roligt så hoppas att detta håller i sig nu :)

Var precis inne på min sida på libero och där är det beräknat att jag är i vecka 11 + 3 dagar, tiden går fort tycker jag, och det stod att det är 200 dagar kvar till förlossningen. Jag längtar tills vi får komma och göra ultraljud och verkligen se hur långt man är gången osv, vissa är ju mer gångna en de tror och tvärtom.


Det känns otroligt underbart att det växer en liten knatte i mig, som vi har skapat :) åhh jag längtar efter han/henne :)


en bild på ett foster från vecka 12 :)



Kommentarer

ja visst går det snabbt..jag har bara 13 veckor kvar till beräknad förlossnings datum....herregud det går verkligen foort...tyckte det var nyss jag plussa på stickan :)

men få se om pyret vill komma tidigare eller senare..hoppas man inte går över tiden..puh ! tycker redan det är tungt som det är haha..har sammlat en massa vätska i kroppen :( fötterna värker o så..inte kul alla...mår du annars bra förutom illamående?

2009-05-14 12:15:50
Fia

Är verkligen glad för eran skull vännen:)

2009-05-17 09:19:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!