humorgalan

2009-05-01 20:54:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu har jag bakat klart för denna gången, bullarna blev nog helt okej, men tror att dom blir som dom blir bara för att våran ugn är den sämsta som finns, går inte att få den varmare än 150 grader, vilket förstör rätt mkt :/

Blandade lite majonäs och tonfisk och hade på smörgåsarna med gurka :) som vi käkar nu,  yummie.. när man är gravid, fasen så hungrig och sugen man är på saker då..

nu ska jag små kolla på humorgalan :)

pusss

Kommentarer

åhh mumsigt, jag bakade igår kväll =)

2009-05-02 00:46:45

Hej hej!

Ja den är underbar. Satt och grät när jag tänkte på att min bebis är lika gammal nu. =)



Jodå det har väll blivit bättre med illamåendet och igår var jag inte hungrig alls som jag är annars så jag börjar nog komma över illamåendes-veckorna nu tror jag. Men stör mig enormt på min näsa. Varje natt = supertät och nässprayen hjälper inte särskilt bra så det är lite jobbigt. Annars så njuter jag för fullt av min lill*buse där inne. =)

Själv då?

I vilken vecka är du?

2009-05-02 06:33:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!