Helgen gick fort...

2009-05-24 10:53:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I fredags kom kickorna hit igen :) mys, så då blev det bara en lugn eftermiddag med lite giutar Hero, som Ebba förövrigt är kanon duktig på, hon spelar på medium vissa låtar, själv har jag precis kommit igång med medium, haha.. Igår var det marknad med karuseller och smått och gott nere på stan här.. Så vi gick dit med tjejerna så fick dom åka lite :)

Idag åker tjejerna till deras mamma igen, så det blir lugna gatan här hemma med plugg och slappande :) är såå sjuukt trött. och så har jag ont i mitt baklår, för flodhästen jag själv ramla vid sängen igår, hahaha, kan ju inte påstå att jag känner mig som världens smidigaste, men men! :)

Ne nu ska jag kika på ellos hemsida och se om dom har nåt fint man kanske kan beställa eller så!

have a nice day!



 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!