Haft fullt upp :)

2009-05-19 14:46:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har varit fullt med bus här hemma den senaste tiden, så inte haft tid eller ork till att ägna några rader här :)

Syster och hennes family kom hit i Lördags för att det var barnens dag här, och min kära man stack iväg på bröllop :) Så Ebba, Nora, Kevin & Lilleman hoppade i hoppborg, och red på hästar, fick ansiktsmålning och fiska i fiskdam och grejjer, och sedan åkte vi hem hit och åt korv och hamburgare med bröd, och sedan fick de bli glasskalas efter maten :) och barnen busade för fullt med varandra, så kul att de leker så bra tillsammans alla 4!

Igår var jag på arbetsförmedlingen en sväng och sedan åkte jag till Skinnsberg och skrev på papper för jobbet jag har fått där :) kommer nog bli riktigt bra! Ska dit redan nästa onsdag och gå bredvid, och hon jag pratade med tyckte att jag skulle läras in på alla deras avdelningar så att jag kan jobba så mycket jag orkar! :) TOPPEN!

Imorse fick jag sovmorgon vilket behövdes! så älsklingen fick gå upp och skjussa tjejjorna till skolan & dagis :) Såå tomt när dom har åkt härifrån, men dom kommer på fredag hit till oss igen! :)

Fick iväg mitt näst sista arbete till skolan igår också, sköönt, fick godkänt på den! great, så skönt att slippa få komplettera en massa. Så nu har jag ett uppdrag kvar att lämna in och sedan är det dags för prov och sen är kursen klar. Det går framåt, sånt gillar vi! :)


Ha en super dag!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!