Full rulle!

2009-05-03 13:31:49 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej och hopp, varje morgon är jobbig, men efter man fått i sig frukost så är energin på topp :) det är sååå skönt. Skulle satt igång och pluggat men som vanligt kommer det upp andra saker så man fastnar i det, ska göra pannkakor och så håller jag på att städa i full rulle, hmm, måste verkligen plugga sen idag.

Från Vilken sida kan man fixa sån där så att den räknar ner dagar till nåt speciellt på bloggen? Vill nämligen ha en sådan som räknar ner dagar till bebisen är här :) ♥

ha en bra dag :)

Kommentarer

taaack! :)

2009-05-04 10:15:30

du kan kika på www.startsidan.org/nedrakning.php eller så går du in på http://www.designadinblogg.se/2008/january/nedrakning-till-ett-visst-datum-en-annan-variant.html och får en exakt beskrivning av hur man gör osv. lycka till :)

2009-05-04 15:38:15

När kommer den? ^^

2009-05-04 15:43:30

Hej !

allt bra med dej o magen ? =)

jo jag undra om du skulle kunna tänka dig att hjälpa mig med en sak...att göra om min blogg..vill ha nya bilder o lite annorlunda utseende..ingen avancerat eller så...du verkar ju så bra på det!!!!så det vore kanon snällt om du kunde hjälpa mig...

Kram!

2009-05-04 17:54:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!