Första jobbdagen idag :)

2009-05-27 09:23:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sisåådärja, nu har jag precis tryckt i mig lite drickyoughurt så energin stannar kvar :) Har varit och besiktat bilen nu och det fick bli en ombesiktning eftersom det är lite stuff´s som måste lagas on the car! Ska alldeles straxt sätta igång och små plocka här hemma så jag hinner med att damsuga innan jag åker till jobbet.

Första jobbdagen idag i Skinnskatteberg, och jag tror nog att det kommer gå bra :) fast alltid i början känns det som om man aldrig kommer hitta och veta vad som ska göras o sådär, men det kommer man in i rätt så snabbt, o hoppas det blir så här också :) ska bli kul o börja jobba igen, är sjukt tacksam för att jag fick detta sommarjobb, wiie!

Dicken's  Pub & Restaurang är ett ställe här i Fagersta som jag sökte jobb hos innan sommaren, och självklart ringde han mig igår och frågade om jag fortfarande var intresserad, alltid ringer det jobb när man redan har fått ett :( men men, han verkar jäkligt trevlig och sådär så vi bestämde att jag skulle ringa tillbaka till honom när jag vet hur ofta jag är ledig och hur det blir efter augusti sen, så får jag inget mer jobb i skinnsberg så vore det kul att testa på yrket inom Pub & Restaurang branchen också :)


här bjuder jag på en gammal bild på mig :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!