Desperate Houswives!

2009-05-19 21:21:16 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


japp nu sitter jag och tittar på desperate houswives :) härlig serie! Har precis klämt i mig en baguette, när jag vaknade planerade jag att knalla till affären för att handla några baguetter, hade ett visst sug efter det :) men så kom älsklingen hem med sånna till mig, han läser mina tankar rätt så bra :)

Idag har jag bara slappat, skönt som satan :) spelat wow endel, jäkligt skoj faktiskt när man har tid att ägna åt det :) fast jag är ju värsta nooben, men det är sånt som hör till i början, haha! :)


nejmen ha en fin kväll.

Kommentarer

Ja DH är skit bra! Men vafan skulle Edie dö för?! Tårkigt tyckter jag, det är hon som står för det mesta av provoceringen :D

2009-05-20 14:23:23

ÄLSKAR DH!! <3 bästa serien!

Tänkte passa på att fråga vad du tycker om cykelhjälm? :) använder du hjälm?



http://pilstyrarna.blogg.se

2009-05-20 17:10:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!