Coca Cola är yummiiie!!!

2009-05-04 18:26:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes it is :) bad älsklingen köpa åt mig förrut, men vill ha mera, helt galet att man får sånna sug efter saker och ting när man är gravid :) men fränt att de kan bli så.

Hopp idag sov jag enda till 10.30 nån gång där, pratade med min pärla jennifer i luren, vilket var väldigt skönt. Det är påfrestande att ha sin bästa kompis 21 mil ifrån, men vad ska man göra? snart ses vi ju igen iaf :)

Har varit i skolan på möte idag gjort en studieplan osv, vi satte upp ett slutdatum då hela min utbuldning ska vara klar, och vi tog 29 November då knodden ska komma ut :) Så nu efter sommaren gäller det att ligga i som en blådåre, för jag ska lyckas, jag ska verkligen lyckas. Fått iväg csn papprena och så ska jag bara hitta adressen till Alfakassan så jag får iväg papprena dit också, och hoppas dom kan ge mig något bidrag, skulle hjälpa något väldigt mycket.

Ne nu måste jag plugga, precis hittat svaret på första frågan, wii, då blir man lite glad att jaga efter resten av alla svar. Är så extremt trött idag, men bara häva i sig en kopp kaffe och inte tänka på det :)

Åh måste tipsa om en sida där jag köpte massa bodys till min bror & åsa som ska få sin lilla dotter 14 Juni, Fanns massa gulliga saker på sidan, + att väldigt väldigt bra och billiga priser, sånt är bra! :) http://www.iob-butiken.se/shop/




Kommentarer

okej :) jodå med mig o kaggen är den bara bra =) lilla pyret är jätte aktiv i magen...sparkar o rör sig nästan hela tiden..hur mysigt som helst!!!

ja vad snällt..men jag kan inte ens lägga in bilder..men skulle vilja ha två bilder längst upp i bloggen..förstår du vad jag menar haha?

färger hmm,kanske svart o nått..gud vad svårt..men allt annat än det jag har nu..är såå trött på den så jag spyr snart hahaha...

ja säg till när du har tid så mejlar jag dig mitt lösen! Kram!

2009-05-04 18:56:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!