Baksugen igen :)

2009-05-01 19:36:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår mådde jag inte alls bra, var så grymt trött och orkade verkligen inte göra ett dugg, mådde illa till och från under hela dagen igen, och kalva som en ko på kvällen. Så igår på valborg såg man inte ens någon brasa, men det gör inte så mkt. Men idag däremot mår jag bättre, okej att man hr huvudvärk och så, men förövrigt är allt bra. Fick ett bak stim igen, så har gett mig på att baka kanelbullar & Havreflarn, undra om bullarna blir bra denna gång, lyckas aldrig få till dom

.



Nu måste jag kika bullarna, sen ska jag läsa lite i människan socialt och kulturellt.
ha en fin dag.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!