veckan sprang iväg..

2009-03-06 13:45:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu var det redan fredag igen då :) va fort veckan har gått, den har bara sprungit iväg..


I onsdags åkte markus och jag ut till hans mamma och åt mat & igår hade vi tvättstugan, skönt att ha fått allt i tvättkorgen tvättat, det hade ju hunnit bli endel :) men skönt att det finns lediga tider i tvättstugan ofta! Vi satt här igår och planerade lite hur vi vill ha vårt vardagsrum, och det kommer nog bli jättebra här till slut, får se om vi kommer iväg nästa vecka till Västerås och inhandlar oss lite.

I eftermiddag ska vi till Ebba och Nora på kalas, för ebba har ju haft namnsdag och då ville hon ha kalas :) så söt! så då bjöd hon dit oss. Annars blir det väldigt lugnt idag skulle jag tro. Har ju inhandlat mig wow, så ska nog spela lite :) haha vilken nörd, ne men de är kul ibland.



Ha en fin helg!


Kommentarer

aa det försatår jag, det är så tråkigt utan jobb, man blir så rastlös o har inga pengar :P hehe men jag jobbar lite strandgatan 2 om du vet ?? nya krogen vid stångån :) fast jag är bara extra där, så ska försöka o söka lite mer jobb :) vad för slags jobba vill du ha då?? :)

2009-03-06 14:15:01

Joo då det är ett trevligt ställe så jag trivs :) jaha okej, det låter ju skoj, make up artist lär ju vara ett rolig jobb iallafall :) men kanske svårt att få jobb inom det yrket, kan jag tänka, men undersköterska är ju också ett trevligt jobb, iallafall om man gillar o jobba med människor, :) jag älskar att jobba med människor så jag skulle faktiskt också kunna tänka mig att jobba inom vården :) men är du utbildad undersköterks aller?? :)

2009-03-07 12:04:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!