Vädret På Topp!

2009-03-24 11:03:29 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag slog jag upp ögonen vid 09.00 hugget, har börjat med omega3 nu igen, och märker dirkekt skillnad, nu tar man sig upp i skaplig tid på mornarna och är pigg, så skönt att slippa vakna och känna att man skulle kunna sova 8 år till.

hopp fick förmodligen virus precis på datorn :( sånt är ju inte speciellt as kul, men får hoppas att det inte är något. Nu ska jag alldeles straxt lägga mig och läsa en massa sidor i kursen jag sa prov på. Kan vara bra att läsa igenom allt ett par gånger.

Igår hittade jag två jobb som jag sökte, ett här i Fagersta och ett i Västerås, annars ser det inte så ljust ut med jobb, hoppas att man får något snart iaf! :) ringde chefen igår, och hon var ju lia glad i hatten som vanligt inte. Och inte hade hon något positivt att säga heller.

ne dags o fortsätta läsa nu då, för sen blir det en promenix med min kära karl när han kommer hem från jobbet! :)


have a nice day!



Kommentarer

Sista tävlingsdagen i tävlingen på min blogg!

2009-03-24 19:06:00

Vilken fin blogg! :)

2009-03-24 19:06:01



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 09:51:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!