tvättstuga & plugg!

2009-03-17 15:29:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Sprang ner och kolla om de fanns tvätt-tid förrut, och tur vardet för det fanns en från 12-17, wiiie! så nu ska jag snart springa ner och hänga upp de sista! hoppas allt hinner bli torrt idag :)

Annars idag tänkte jag studera lite, börja med andra kapitlet på människan socialt & kulturellt, och sedan ska jag fokusera på medicinsk grundkurs, för jag har omprov i det snart.

funderar på att beställa denna jacka & ha som vårjacka, vad tycks? :)

Kommentarer
sis

Snygg! är det en jacka asså ?? Kostar den ?

SAKNAR DEJ !

2009-03-17 20:02:09

Skitsnygg :) ! var kan man hitta den? :)

2009-03-19 17:25:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!