Tjejerna åker hem!

2009-03-15 11:37:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hopp idag vakna man till och var inte riktigt pigg så att säga. fyy så trött jag var. Men tjejerna tjata upp mig, och tur är väl det, så hinner ja leka och umgås lite med dom innan dom ska till sin mamma idag. Vi ska väl ut och bygga någon snögubbe sen, för det lär ju vara kramsnö! så det får de bli :) Och jag kan säga som så att det är KALAS-FINT-VÄDER ute!

Igår åkte Markusi väg med några jobbarkompisar och drack bärs & kolla på fotboll! :) Så Ebba, Nora & jag skjussa honom till Johan och sedan åkte vi till Pikaboo (eller hur de stavas?) och handlade mängder med lördagsgodis. och sedan blev det en tripp till Badhuset för massa bus där.

Ne nu ska jag läsa forumet på travian, och försöka vara lite seriös där också!
Ha en fin dag!



PUSS!

Kommentarer

svar: haha okej, ja jag har tröttnat på min nu efter att ha haft den länge nu,haha:P



ha en bra dag!

2009-03-15 13:46:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!