Slappar Dag!

2009-03-22 15:50:49 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det snöar ute igen :( vafaaan, ge mig lite sol igen så man blir pigg & glad.

Igår skulle vi åkt på bio, men de fanns inga filmer som verkade bra, så vi beslöt oss för att spara biljetterna istället. Vi åkte till Mia & Tenho och var hos dom hela kvällen, åt lite pizza och så. Så hyrde vi en film, men den var icke så bra.

Pratade med syster häromdagen, hon ska på utbildning i Stockholm i Maj, så då ville hon ha sällskap dit, och självklart så ställer man upp och följer med :) Inte för att jag har överdrivet med pengar, men en tåg/bussbiljett kan man ju ha råd med :) och kul att få lite tid med syster också, känns som om vi inte fått det sen alla våra sena prat kvällar på hennes rum, då vi båda gick i högstadiet! :)


Idag har babe och jag städat o grejjat här hemma, så nu finns de inga dammråttor här inte :) Annars ska jag inte göra så mycket mer idag. Kolla runt om de finns något jobb att söka, men de lär de väl knappast finnas. Börjar bli grymt trött på att inte ha ett jobb nu, ritkigt riktigt riktigt rastlös blir man ju.



Ha en bra söndag!


Kommentarer

hej =) jag vet faktiskt inte om den är bra, inte sett den själv, men alla tjatar så om den och hyllar den :P

2009-03-22 15:56:24
Sis

Haha, våra mysiga pratstunder på mitt rum ja!! :) Hehe, låg o blossa i sängen och var slapp och farsan vart heeelt hysterisk ! Hehe, vilka minnen.

Men mys hade vi, saknar alla samtal. Ni får flytta hiiit ! Ska bli såå kul o få tillbringa lite tid med dej ! :) Mysigt vi ska ha !

2009-03-23 09:23:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!