Hello sweeties!

2009-03-16 16:21:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå i stugan!

Idag var vi sjusovare här igen :) Babe var tvungen att dra te jobbet direkt, och jag stack iväg och handlad kaffe, ett måste på dagens start! :] Jag har sökt jobb nu, och så har jag även ringt och pratat ut med den läraren som bestämmer allt om prov osv, För min studievägledare ringde för ett tag sedan och sa att jag skulle göra om hela medicinsk grundkurs från noll bara för att jag inte fick godkänt på provet, och det känns inte riktigt rätt. Eftersom jag faktiskt fått godkänt på alla uppgifter som jag skickat in, förutom proven. Så nu är det problemet löst iaf, och vi fixade så jag får dela upp provet nu, så i veckan blir det att plugga medicinsk grund så jag blir av med den förbannade svåra kursen. ingen rolig kurs :( men den måste ju göras.

Just nu har jag ingen motivation till att läsa på sånt, och då känns de meningslöst att ens öppna boken. Så kankse blir lite senare sen :) Tänkte kika runt efter lite jobb och sådär idag och få ordning på lite papper. Har hittat ett par snygga jeans från gina, men eftersom jag inte har några pengar, så får de bli en födelsedagspresent ifrån mamma eller pappa :)



ne nu ska jag kika runt lite..
ha en fin dag!


Kommentarer
Anonym

tyvärr så fick js installera om photoshop pga att ja fick en ny dator så då kunde ja inte kolla va textsnittet heter=/ Så det försvann för mig själv med men hittar ja det igen så kan ja höra av mig!

2009-03-17 13:59:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!