Här ska pluggas..

2009-03-18 16:15:03 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag plockat med mig böcker & datorn ut till köksbordet, för nu ska det pluggas alldeles straxt! För lite människan socialt & kulturellt, sen ska jag börja skriva och läsa om medicinsk grundkurs! Hade planerat in en långpromenad idag, men får se om de blir av. Ska iaf ha mig en plugg dag och det får ta den tid det tar! :) Babe är på jobbet och jag saknar honom. 
 

Här får ni en uppiggande låt att lyssna på! :) enjoy!



Kommentarer
Markus

Ooooo jag saknar dig babe(L)

2009-03-18 18:10:45

saknar dig med juuu!u ska jag skriva lite till om medicinsk grund, sen mailar jag de till dig, så får du skriva ut det på jobbet om du kan :)

2009-03-18 18:11:45

Tack för komplimangen svenne! hahaha=S Jag har varit o köpt fetaste godispåsen, så nu ska ja dra på en film och svulla! pussssssss negerjon

2009-03-18 19:59:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!