Deklaraton Fixad!

2009-03-27 11:40:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår satt det första provet så jag blev godkänd, såå skönt, äntligen. babe satt och förhörde mig kvällen innan, och det lönade sig väldigt bra! :)

Idag har jag fixat ordning på min deklaration, trodde att jag skulle få betala tillbaka flera tusen, men det blev inte så, utan jag får tillbaka istället. Vilket gav mig världens lättnad :)

idag kommer tjejerna hit vid 16 ungefär, så tänkte städa o grejja lite här hemma innan töserna dyker upp, skönt att dom kommer hit igen :) så tänkte vi ta med dom på bio imorgon, för det har dom aldrig varit på, så de kan bli lite kul :)


Ha en super helg!

Kommentarer
Anna http://www

Jättefin blogg!:D

2009-03-30 20:14:32

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhet blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]





Mvh;



SZ Crew.

2009-03-30 20:26:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!