bort med snön!

2009-03-09 00:44:17 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag skulle jag visst både städat & pluggat, gissa om något blev gjort? icke sa nicke! Blev att laga lite käk förrut då babe tog sig upp ur sängen, sen en sväng till affären, mer har jag inte gjort iaf. Skulle färgat håret men här borta på coop fanns det nog inte mer än 3 olika hårfärger. så det får bli mixtring med det imorn :)

Hjärtat jobbar natt och det är den tråkigaste veckan, man vill ju helst inte gå och lägga sig själv i en tom & kallt säng utan honom. Så inatt blir det nog att vara vaken (om ögonen tillåter) så vi kan lägga oss ihop :) fast jag hatar att sova bort dagen. men nångång gör det inget :) Mina ögon har börjat krånga ikväll igen :( rinner och har sig, svullna och sånt..

Idag har det snöat snöat snöat och snöat, jag är så jäkla trött på snö och blask nu, ge mig lite vår, värme & sol helst nu på en gång :) Vill ut och ta långa sköna promenader, men det är inte jag sådär överdrivet pigg på när det är sånt här väder!

här kommer en bild på hur snygg man är med en lös under läppen :D haha



Bra citat! :)
"Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum"

Kommentarer

Känns riktigt bra asså :)

2009-03-09 14:10:30

Hejsan! tänkte bara dela med mig av en jättebra sida som finns på min blogg i det senaste inlägget där man tjänar pengar på bloggen! :) Man får 20 kronor direkt bara genom att bli medlem och 5 kronor för varje gång man värvar någon annan. Om ni vill så kan ni testa, det är jättebra! :)

2009-03-13 02:18:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!