Beställt lite stuffs! :)

2009-03-13 03:30:46 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit en lugnt och skön dag, babe skulle komma hem från jobbet nu snart, kunde komma hem lite tidigare och det är ju aldrig fel ! Imorgon ska vi hämta tjejerna från deras skola & dagis så har vi dom nu i helgen! MYS! Fick hem en lapp idag om ansökning till semestervikariat i Skinnskatteberg så det ska jag försöka få iväg imorgon.

Jag rensa min garderob förrut, så nu har jag i princip inga underkläder kvar, så jag har suttit och beställt lite :) hittade även två par solglasögon som jag har beställt. Ett riktigt fynd gjorde jag, solbrills som kostat 500:- dom var det rea på, så kostade bara 149:-. Solglasögon är något som behövs.  Även hittat en Adidas ute jacka som jag blev väldigt frestad av :) vill ju ha en vårjacka då man inte vill ha skinnjackan jämt, så får se om jag beställer den med, ska se vad babe tycker om den :) När man inte har pengar är det bra med kredit ;)




Tycker ni dom var fina? :)

Kommentarer

haha jaaaja :D jag slarvläste :d sorry

2009-03-13 07:22:18

Skitsnygga!



Vad ska du göra i dag?

2009-03-13 08:12:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!