Sol, Bad och Linköping!

2009-06-24 10:36:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår vakna man till vid 11.00 hugget av att de ringde en tant och frågade om jag ville arbeta på stolpvretens servicehus i Fagersta i sommar, men nej tack, jag trivs väldigt bra i Skinnskatteberg :) Älsklingen stack iväg till några vänner i det fina vädret och jag satt och undrade vad fan ja skulle göra en fin dag som denne, så prata med syster i luren och fick ett spontant ryck att dra till Linköping, och så fick de bli, hann med tåget vid 14!

Så igår kväll hann jag först upp till min kära pärla charlotte på en kaffe och lite prat, underbart att se tjejjan igen, och efter det blev det en tripp upp mot stan för att möta min andra stjärna Jennifer och hennes boy, så blev mycket prat där med och en kaffe därpå, sen mötte jag upp syster så åkte vi hem till henne och drog i lite slingor i hennes hår sen försökte vi sova, eller jag iaf, låg och vred mig hela jäkla natten :( men hann väl med 2 timmars sömn där på småtimmarna.

Lilleman skulle vara på sjukhuset idag vid 9, så vi var dit och han var hur duktig som helst, mosters lillkille ;) och jag fick se hur ett pricktest gick till, haha, men det gick han igenom galant, sen gick vi vidare ner mot stan när besöket på sjukan var klart, så mötte vi upp charlotte vid tinnis sen blev det sol och bad hela dagen, träffa lite folk som man kände så de var skoj :)

Sen bestämde sig mamma och jag för att åka ut och hälsa på Tommy & Åsa och deras lille bebis Moa :) huuuuur lite som helst var flickan, en månad för tidigt född är hon ju, men hon äter och är hur duktig som helst! Tänk om vi med får en sån liten plutt, men vilken söt liten flicka, så nu fick hon träffa faster för första gången :)


godnatt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!