Inte mått så bra!

2009-06-03 23:56:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nix, hela dagen igår fick jag löpa in och huka mig över toaletten, fick inte spara nånting som jag stoppade i munnen :( och det var hemskt. Kallsvettig, och skallebank till tusen, ingen rolig dag. Denna dag trodde jag skulle bli likadan, men den har varit bättre, tack för det! spydde lite galla på morgonen, sen har de inte kommit något mer. Så jag har varit i farten och tvättat hela dagen idag, men fy vad jobbiga våra trappor är :/ inget roligt att springa i dom upp och ner, trodde man skulle dö av hjärtattack där ett tag, haha flåsgrisen nummer ett! Men jag har hört att under denna period i graviditeten så börjar man bli extra flåsig och pulsen slår snabbare! haha och ännu en gång har jag bevisat min klantighet, satt nämligen i sängen här idag och skulle resa mig och gå härifrån, snubbla självklart till på något så jag flög med huvudet rakt in i hyllan i sovrummet, haha inte skönt, men kan tänka mig att det såg grymt roligt ut :P


Vecka 15.


Kommentarer

Åh va jobbigt, jag mådde också sådär hemskt illa i 5 månader :S

Men till slut så går det över :)

2009-06-04 00:03:22

åå sikken mysig mage :D

2009-06-06 16:32:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!