Förflyttningsteknik!

2009-06-16 09:23:43 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade för ungefär en kvar sedan, känner inte av någon huvudvärk än så länge :) YES!  och inte nog med det, jag mår inget illa heller denna morgon, såå väldans skönt. Äter lite frulle nu, känns som om ifall jag äter frukost direkt på morgonen så mår man bättre på nåt sätt :)

Idag ska jag in till skinnsberg och möta upp Jonna straxt innan 13, så ska vi på förflyttningsteknik på jobbet. Och idag är det äntligen sol ute också, har ju varit ruskväder ett par dagar :/


ne nu ska jag kika runt lite på nätet!
ha en härlig dag!

dom har så fina klänningar på Nelly.



Kommentarer

ja men jag menar vart ni ska på ul ?..i v-så?

vi var på ul när jag var i vecka 18...

vi var till v-ås och där säger dom inte vad det är för kön :( trist men det spelar ingen roll..så nu är man skapligt nyfiken haha..bara 8 veckor kvar sen får vi se vår älskade knodd!!!

2009-06-16 18:06:03

nej dom säger inte kön fast dom ser..för att det hände förut att dom sa till nått par vad det var för kön på bebisen..och det visade sig vara fel..och då stämde föräldrarna dom...så dom säger inte fast dom ser vad det är för kön...det ståt till o med i vänt rummet att dom inte säger...om man vill veta kön så får man boka tid på nån privat klinik...men vi tänkte att så viktigt är det inte..att det får bli en överraskining...

ja äntligen är det inte långt kvar :) det har faktiskt gått väldigt fort !! :) vi längtar ihjäl oss!!

nu sparkar bebisen kraftiga sparkar mot mina revben...rör/sparkar sig nästa hela tiden...mysmys!

2009-06-16 23:04:07
MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre. http://menjagvetinte.blogg.se/

Heej, allt bra?:)

2009-06-17 14:30:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!