flagnar bort brännan :(

2009-06-27 23:50:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I torsdags åkte jag hem från Linköping med tåget, glöd hett var det och jag mådde inte alls bra, fick springa på toaletten och spy :( men sen blev jag bättre när jag kom fram och fick krama min älskling ♥ Och i igår var vi iväg på ultraljud också, som jag skrev om i inlägget innan. Sen efter det åkte vi ut till markus föräldrar och var där från 10 till 17 säkert :) Så fick jag vara lite fyllechaffis åt hjärtat och grabbarna som festade.

Idag åkte vi till skärsjön och låg i solen och tog ett par dopp i sjön, kallt till en början men det gick att bada :) härlans. detta väder är verkligen helt underbart. Solen är hur stark som helst så just nu flagnar jag på skuldrorna, men det är sånt som händer, tål inte solen lika bra längre känner jag.

babe stack iväg på sommarfest på green man nu ikväll, så jag har inte gjort nåt speciellt alls, tagit de lugnt och ska sätta på en film nu tänkte jag och måla tånaglarna till nån fin färg :)


sov gott!
pusspuss


Kommentarer

Tycker du har en fin blogg, anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg =)

2009-06-30 19:08:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!