Roadtripp :)

2009-07-26 15:24:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår bestämde vi oss för att bara dra uppåt i landet en sväng, inga planerade mål alls! Vi stannade till vid den stora Dalahästen en sväng så jag fick se den gigantiska hästen :D Sen hamnade vi i Mora men regnet bara öste ner hela tiden och himlen var svart så vad fanns det att hitta på? vi bestämde oss för att dra till Borlänge och gå på bio där, men vi hittade såklart ingen biograf, så då stack vi vidare till Arvika där vi gick omkring och hittade slutligen en biograf, men där visade de bara 3 filmer och det var stängt just igår, haha otur för oss. Så vi struntade i det och tog bilen hem igen, Men vi fick en trevlig dag tillsammans ändå älsklingen och jag :)

Idag har jag bakat bröd för fullt här hemma :) så har precis bjudit min kära karl på nybakat bröd & Kaffe! Och idag blir det nog bara en lugn dag, och nu denna vecka som kommer så jobbar jag varenda dag! Men de blir bra, kul och jobba ju!

Have a nice sunday! :)


 



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!