rajj rajj!

2009-07-15 22:42:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förre veckan den 8-10:e ägnade vi tiden i Skara Sommaland med tjejjorna, vi hade lite smått otur med vädret men vi hade tur ändå som hade lite uppehåll från regn då på dagarna när vi åkte som stollar i alla karuseller :D Det var mysigt och komma iväg lite också, våran första semester ihop :)

  

 

Och nu har vi haft kickorna här hos oss i snart 2 hela veckor, och jag kan säga som så att dagarna har sprungit iväg, jag har ju iofs jobbatn endel också. Ska även jobba imorgon igen och hela helgen, så lär vara trött nu i några dagar, men det är så det är, är så himla glad över att jag har detta timvik jobb, och hoppas på att de finns chanser till jobb till hösten också.

Ne nu ska jag ringa min mamma och se vad hon har för sig.
sov gott sen, för det ska jag absolut göra, tillsammans med min kära sambo! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!