jobbar dags!

2009-07-06 09:40:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu var det ett tag sen sist jag smattrade på tangenterna :)

Har jobbat endel den senaste tiden, och det går väldigt bra på jobbet faktiskt, sen i fredags nu så kom tjejjorna hit så nu ska vi ha dom i två veckor :) Och i lördags fyllde markus bror Fredrik år så då blev det att åka dit och fira honom! Vädret har varit tråkigt senaste dagarna, men igår tog jag med mig kickorna bort till simhallen så blev de lite utebad, sen bada vi inomhus ett bra tag, sen när vi kom hem fikc vi god Mc Donals mat av älsklingen!

Idag är det dags att jobba igen :) jobbar mellan 13-21.30, men de känns helt okej, piss väder ute ändå! ne nu ska jag väl sätta på kaffet & duka fram frukost så tjejjerna får lite käk i magen :)

ha en bra dag!



  



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!