Tvättdag

2009-01-22 12:10:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tog jag mig upp ur sängen vid halv 10 ungefär, kolla om min lärare hade rättat mina inlämningsuppgifter! oh yeah det hade hon också :) kul för hon skriver kommentarer om allt, fick G på alla 3 uppgifter, och det är jag mer än nöjd med. visserligen fick jag G+ på de 2 sista så då var jag ju nära VG. Kanske ska försöka fördjupa mig lite mer på näst kommande uppgift :) ska börja med den idag! Det är sååååå härligt att slippa få kompletteringar! för då tappar man både lusten och suget direkt, då känns det som om allt kommer gå fel i studierna, så en bra start på en intressant kurs blev det! :)

Har precis varit nere i tvättstugan kastat i två proppfulla maskiner med tvätt, vi hade en del nu kan jag lova, ska bli sjukt skönt att få allt tvättat! håller på att vädrar som bara den här hemma, så nu sitter jag och fryser! brrr! ska städa idag för det blir ju aldrig av, så idag ska jag fasen göra det också! få ordning på saker och ting och inte skjuta upp allt så det blir en massa rörigheter!

Nu ringde challe så ska vara social med den tösen!
ha en fin dag!
puss & kram!

Kommentarer

Ja det ska jag göra :)



Va fint du fått det har inte vart inne på ett tag :) Allt bra?

2009-01-22 16:50:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!