Tjipp!

2009-01-02 12:28:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu sitter tjejerna och puzzlar och håller på med pärlor! :) och jag dricker mitt kaffe, en kopp kaffe måste man få i sig på morronen, goott! men jag tror jag snart slurpat i mig en hel kanna! :S

Igår jobbade jag, var ett tag sen, men de gick bra! gick hem i kylan, och det var verkligen kallt ute. inget skoj. Och idag ska vi iväg till Markus föräldrar och äta lite mat, och så ska vi gratta Lena för hon har fyllt år :)

ne nu ska jag kika min travian!
ha det fint!
puss & kram!


Kommentarer

Hoppas du har en bra dag :)

Spana gärna in min nya design som jag gjort och lämna en kommentar :)

2009-01-02 12:38:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!