smink & bus!

2009-01-31 11:36:54 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår gick jobbet fort, mycket att göra tiden sprang iväg, jobbade med en jätte snäll tjej som heter Petra. Hon ringde bemanning åt mig, och sa att chefen inte ger mig några jobb. Och sa bara en massa positiva saker om mig till dom. Så dom skulle kolla upp det var felet var, och sedan försöka ordna intro på nåt/några fler servicehus åt mig :) så hoppas på det ! Kan ju vara bra att en från peronalen ringer och berättar hur jag är och hur jag jobbar. Så tack!  nu är det bara vänta och se :) Hade även fått papper om delegering som jag fick svara på frågor igår, som jag lämna in till sjuksköterskan. Så snart har jag det också, det är skönt.

Igår kväll åkte markus iväg en sväng, så tjejerna och jag hade bus för oss :) det fick bli smink & kort! dom fick fri hand till att sminka mig så fint dom kunde. Resultatet ser ni på bilderna i slutet av inlägget =) Sedan läste vi en bok, de tre björnarna och guldlock! :)

Nu ska jag alldeles straxt göra mig ordning, sen ska vi iväg och handla lördags godis och åka till Västerås för att hämta min mobil :) skönt det ska bli att få tillbaka den!







Kommentarer

hehe vad roligt :D

2009-01-31 17:10:56

Fin blogg! :)

Charmiga bilder.

2009-01-31 19:47:17

Härlig blogg du har och en vacker header!!:)

2009-02-01 05:22:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!