plugg

2009-01-19 11:35:07 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte tjejerna till deras mor igen, tomt blev det som alltid direkt när dom gått.. varit en mysig helg med dom, men som sagt så sprang den iväg. Markus kompisar thörre (tror ja han hette?) och kimmo kom hit en sväng, annars tog vi det bara lugnt igår..

Vakna till en sväng vid 05.00 imorse då hjärtats väckarklocka ringde, fy så tidigt. jag tänkte sätta igång och plugga nu och även grejja lite med bloggen på sidan av kanske :) Pratade nyss med min efterlängtade tös jennifer. hon var på väg hem från skolan, hon ska studera samma som mig :) härligt kan man hjälpa varann!

skriver mer sen!
ha en fin dag!

plugg plugg plugg

Kommentarer

Lindsey är ett riktigt fint namn!

2009-01-19 17:29:31

Lindsey är ett riktigt fint namn!

2009-01-19 17:29:37

Jaha..ja men jag fattar ingenting fast det finns "hjälp" fattar nada haha..har letat runt som en tok på folk som kan hjälpa mig men antingen säger dom nej eller så vill dom ha pengar..hmm!

2009-01-19 19:06:16

Fin blogg!



vill du tjäna pengar på din blogg? Lätt som en plätt!





http://mrsjenni.blogg.se/2009/january/kom-igang-med-affilator.html

2009-01-20 10:46:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!