pizza

2009-01-28 22:43:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte vi en sväng mot Skinnskatteberg för att hälsa på Lina & Fredrik, Så blev det att smälla i sig en saftig kebab pizza också :) yummiiie! Hjärtat har åkt till jobbet så här hemma är det tomt! :( myser i min babes sköna bralls, ska kika på laredoute om det finns några kvar så jag kan inskaffa mig ett par egna! :)


Blev utmanad!
-  Länka till den som har utmanat dig - www.staffie.blogg.se
-  Berätta sju personliga sanningar om dig själv
-  Utmana personer i slutet av ditt inlägg
-  Skriv en kommentar i samtliga bloggar så de
uppmärksammas på att de blivit utmanade

Blev utmanad av becca att skriva 7 sanningar om mig själv :

- Jag måste alltid ligga perfekt när jag ska sova eller ska se på film
- Jag har lätt att påbörja saker men inte att avsluta dom.
- Jag har väldigt svårt att säga nej till folk
- Om jag ska ut kan jag få beslutsångest och byta klädsel 10 gånger.
- Jag säger ofta "jag vet inte" fast jag vet och kan.
- Jag skämms ibland då jag vistas i folkmassor!
- Jag älskar min sambo mest av allt !

Jag utmanar: Peggan & syrran!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!