Medicinsk Grundkurs !

2009-01-21 10:56:51 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


men jajjebula nu är det studier för fullt ös här på min prio lista för dagen! :) Medicinsk grundkurs är ganska så kul faktiskt! Ska skicka in min inlämningsuppgift idag tänkte jag! den andra är rättad står det, men ser inte vart jag hittar resultatet, så kanske fick ig på den, inte vet jag? märks!

ringa min studievägledare och få ordning på studierna så csn blir nöjda och jag nöjd! I need money!


men puss på en stund!

Kommentarer
sis

Hehe, nee jag ändrade inte om något i bloggen iår! Du måste drömt! Kul att du tyckte om kursen, jag hatade den !!! Usch och fy ! Lycka till med csn :)



Jag ska skicka iväg pappret med min underskrift till skolan idag så hoppas på o få börja snart :)



kan inte svara på sms, nee mormor fyller den 29! :)

2009-01-21 11:39:03
ida josefin engdahl http://cinderellastoryy.blogg.se/

Vad fin din blogg blivit :) ja det är helt underbart. har jag inte skrivit på morgonen runt halv sju sju tiden så har jag försovit mig haha :D allt bra med dig? :D

2009-01-21 20:53:30

jag tänkte med läsa medicinsk grundkurs. Hur trivs du där uppe nu då?

2009-01-23 11:49:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!