Jobbsökande & prov!

2009-01-28 12:28:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp imorse av att min älskling klev innanför dörren :) så kröp han ner i sängen hos mig så kollade vi på ännu ett avsnitt av prison break, vi har börjat att se allt ifrån början, för hjärtat har aldrig tittat på det innan :)

Jag gick upp och pluggade lite efter det, sen vid 09.20 slog jag upp datorn för att ha ett muntligt prov för hela kursen i medicinsk grundkurs genom webben. Kan säga som så att jag fick total hjärnsläpp, fick inte fram orden, eller förklarningarna för 5 öre, så jag ska få göra ett skriftligt prov nästa vecka förmodligen! tack för det! Klart man blir sur när man inte blir godkänd, men muntligt sådär är nog inget för mig.

Efter det sura jag ett tag och ringde upp typ vartenda servicehus i Köping och Kolsva. Fick väldigt positiva och trevliga svar, vissa av dom tog mina nummer, och vissa skulle höra av sig.. men sommarjobb såg lovande ut på flera utav ställena. Sedan blev jag även kallad till en intervju! :D För ett gruppboende som jag ska till om ca 2 veckor! Det tar 1,5 timme till köping. Men ett jobb är ett måste och finns det inga här i Fagersta så får man ju söka så pass långt bort, tyvärr. Men det är som det är, isf blir jag anställd som timvikarie.



kanske skriver ett par rader ikvälll, tjing tjing!


Kommentarer

Du är utmannad :)

2009-01-28 15:12:36

Sv; Ja dom har en heldel bra grejer hos Bellme=)

2009-01-28 18:54:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!