HEJ!

2009-01-27 23:35:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag kom man upp ur sängen vid 12 typ, var vaken när hjärtat kom hem vid 06.30 för att invänta ifall jobbet skulle ringa. men icke! Blev ett avsnitt av Prison Break sen somna vi!

Åkte och tränade idag, det gick bra! körde en del maskiner och dom gick bra, hoppa upp på gångbandet och började jogga i 10 min, trodde aldrig jag ens skulle orka 5 min, men konditionen är visst inte på botten iaf! :) Efter det blev det solning, och gissa vad jag gör, råkar göra så larmet sätts igång, markus låg och solade och jag fick typ panik. haha tjöt som bara den, folk utanför blev nyfikna, så lånade telefon hos pizzan bredvid så jag kunde ringa solarie-ägaren. larmet stängdes av tillslut!

Har pluggat lite smått idag nu på kvällen och kikat runt efter jobb man skulle kunna ringa, för just nu är det kris, både för min ekonomiska sida och min rastlöshets sida! så har 23 samtal att ringa imorn! man får fan inte ge upp, det är ju bara att fortsätta!

Imorgon bittit är det prov som gäller, får se hur det går, går det åt skogen är det inte hela världen, man har ju fler chanser! så nu tänkte jag krypa ner i sängen och plugga nån timme sen måste jag sova!

motiovation kommer tillbaka mer och mer :)


Godnatt!

Kommentarer

2009-01-29 12:31:48

å vilket mysigt sovrum

2009-01-29 12:32:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!