Göra om!

2009-01-18 10:40:29 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska jag försöka ge mig på att göra om bloggen i utseénde igen! tröttnar så fort på designen. men får se vad som sker och vad det blir denna gång.. tipsa gärna om snygga färger som passar bra ihop :)

Ett kort blogg inlägg får de bli innan jag sätter igång! :)
I fredags åkte vi och hämtade tjejerna, sedan åkte vi till markus föräldrar och åt lite mat. Annars har helgen bara sprungit förbi. Sist hade vi tjejerna en vecka, så en helg känns bra kort nu. Just nu står dom och spelar Wii som dom för övrigt är kalas bra på! för tillfället är det boxning och dom mosar alla! =D

A just ja, jag har dragit i 3 blonderingar i håret, tror ni att det blev ljust? då har ni fel, orange! haha.. förstört mitt hår totalt. det blev slitet direkt. så fick bli en mörk färg i igen. Dum jag är. börja med mörkt och blev tvungen att sluta med brunt också, fast på köpet fick jag ett bra rejält slitet hår!

Hopp annars idag hinner vi inte göra så mkt, tråkigt väder, men kanske hinner iväg till lekparken innan deras mamma kommer iaf. inte så kallt som det var igår iaf! tror det är -5 grader typ. Vi har ätit frukost och jag dricker kaffe! :) yummie!

hjärtat får sig sovmorgon idag, för han jobbar ju nu hela veckan tidigt. Idag blir det väl bara lugnt och sådär, ska se om jag hinner plugga lite :) Så skulle Albert komma hit en sväng på besök.

nahepp, ta bort designen på bloggen nu då och ladda hem photoshop!
ha en fin dag!
puss & kram!

Kommentarer

hehe i know the feeling med håret, gjorde samma sak jag, jag trodde aldrig mitt hår skulle bli mjukt igen.. haha men det vart det :)btw hörde att ni hade flyttat till fagtown :) hoppas ni trivs.

2009-01-18 12:08:09
Anonym

jadet är inte det lättaste. :) vart bor ni då? jo jag vet det finns inte mkt, jag blir av med mitt jobb nu den sista och då blir väl kris i plånboken. :)

Har du kollat hemtjänsten?

2009-01-18 14:38:51

Åhh vad fin bloggen vart :)

skulle du orka/vilja ända min ? hatar min som den är nu..och jag kan inte ett smack om sånt:) haha

Ha en bra dag !

2009-01-19 08:18:36
syster

Hej gumman! Saknar dej !! Du måste komma snart! Fiin bloggen är! Du kanske skulle vilja göra en fin till mej ? puss

2009-01-20 12:16:22

Heeej! Jag saknar dig också!! ni får väl komma hit och hälsa på? joo kanske, fast just nu har jag inte sådär as mycket tid.. har du ingen blogg?? pusss

2009-01-20 12:20:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!