?

2009-01-26 22:04:28 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Just för tillfället känner jag mig väldigt depp & saknar motivation till saker och ting. Var är motivationen? Mycket som har med det här att göra är väl det att man är arbetslös i princip, jobbat 5 timmar denna månad, 5 timmar.. det är ju i princip lika med noll! Jag saknar också att träna, gymmet i Linköping, där behövde man inte bry sig, dit kunde man gå själv utan att känna att alla tittar på en! Det är jobbigt med nya ställen, iaf vissa dagar.. men man kommer väl in i träningen här med någon gång, babe och jag ska dit ihop så får han gå igenom lite med mig, för det som jag tycker är mest jobbigt med att gå på nya saker och sånt, det är att alla tittar på en, och så förstår man inte maskinerna så då tittar folk ännu mera. Jag kanske är larvig, men så tänker jag även såhär att jag gör det ju för min skull, och vad finns det att oroa sig över? vad ska man skämmas för? ah det gör mig galen. Det sitter i psyket och det ska väck! varför är jag så svag ibland.

Jag är så väldigt tacksam över att jag har just markus som min sambo, fästman & bästa vän. Jag älskar att vi är sambos, det är underbart, att ha honom nära det finns inget bättre. Det var därför jag flyttade hit.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta..

hoppas på en positiv dag imorgon!

Kommentarer

Tack så mycket! guud vad kul nu har jag din blogg :)

2009-01-27 14:03:55

Tack så mkt. Jaa visst är east fm bra, :D

jag tycker det finns skit många bra låtar nu, har varit lite dåligt ett tag men till och med darin har gjort bra musik på senaste :D hihi :D

2009-01-27 21:27:25

jag känner precis likadant när jag är på gymmmet

2009-01-29 12:33:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!