75 samtal före dig!

2009-01-13 13:55:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Pratade nyss en sväng med svärmor i telen, och så kom vi in på csn, tur det! för jag måste verkligen ringa dom och se hur det blir med studielån osv. Men ringde precis, hmm, "det är 75 samtal före dig, tack för att du väntar" sånt blir jag super glad av. inte! men får testa om en stund igen!

Lämnade in mitt cv på coop idag, tänker inte säga att det lät lovande, kommer ställa in mig på att jag inte får nåt jobb, annars blir man bara besviken då dom aldrig ringer! Igår satt jag och ringde runt till hur jäkla många företag som helst. men icke sa nicke, finns 0 jobb. Och det är piss! Jag vill kunna få bort den jäkla oron i kroppen av att inte veta hur mycket pengar man har i slutet av månaden osv, till räkningar och allt! ajust, kom precis på att, man kan ju ringa A-kassan och snacka lite.

skriver nog ett par rader senare..


bye bye!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!