Utvilad!

2009-02-13 10:50:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Satt precis och grejja lite, och fick till slut bort det jag ville på bloggen :) nice nice! Somnade tidigt igår, skönt och vakna klockan 09.00 och känna sig helt utvilad :) hur mega skönt som helst.

Idag är det fredag och vi ska hämta tjejerna vid 3 tiden. Så tänkte hinna städa ordning här hemma och plocka lite. Men först ska jag njuta av mitt morgonkaffe :) Pratade precis en sväng med charlotte i telefon som jag gör varje dag :) flera gånger om!

ne nu ska jag kolla lite snabbt om de kommit in några nya jobb :) så ska jag ringa min lärare också!  ha en super fin dag, idag är det kalas väder här :)

puss & kram!

Kommentarer

Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

2009-02-14 08:49:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!