Jobb | Mål | Drömmar!

2009-02-04 21:10:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt blev det inte så många timmars sömn, så det var ganska så segt att ta sig upp ur sängen imorse! Det var ganska kallt ute också, så mina öron värkte hela promenaden mot jobbet. 2 koppar kaffe sen redo för jobb. Förmiddagen bara sprang iväg, det flöt på! Efter jobbet fick jag även min delegering, väldigt bra att ha den, underlättar så mycket. Sedan gick jag till Dementboendet :) pratade med chefen där, så hoppas att det händer grejjer snart! :) för min plånbok börjar bli ganska så ledsen!

Jag vill och kämpar så himla dant med att få ett jobb, men det känns ganska så lönlöst. Det är väldigt jobbigt, man försöker se positivt och framåt att allt kommer lösa sig att det kommer dyka upp ett jobb. Ok, jag tror det fortfarande. Men jag behöver ett nu, nu nu nu nu nu nu nu. Tar en dag i taget helt enkelt, inte bara jag som har jobb kris.


Satt och funderade lite på vad mina drömmar är här i livet. Något som jag alltid har varit intresserad för är make up. Och det kommer jag förmodligen också alltid att vara. Jag skulle absolut vilja arbeta inom det yrket, men vägen dit är lång, och det märks hur allt blir i framtiden men yrken osv, som sagt en dag i taget, det där är bara ett stort intresse. En annan dröm jag har är att jag vill resa, jag vill ut och resa jorden runt, jag vill överallt, men pengar behövs. Tänk vad skönt det skulle vara ifall man bara kunde dra iväg någon månad sådär. jag vill se världen. Annars har jag inte så mycket andra drömmar. Inga stora drömmar så. En stor dröm gick i uppfyllelse då markus och jag flyttade tillsammans. För fy för avstånd och en oändlig saknad hela tiden. Det är så skönt att ha någon vid sin sida. En person som man älskar, och som man delar livet tillsammans med... Men ett mål som jag har nu, är iaf att utbilda mig till undersköterska, och så ska det bli!

give me some action!
Förgyller resten av kvällen med snus & Grönt Teé!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!