Wook & ris!

2009-02-02 20:16:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag knalla jag upp och börja läsa på lite inför provet. Så stack så jag var i skolan 12.30 där jag får reda på att jag skulle vara i Norberg och göra provet 13.00. lite smått panik, hur tar jag mig dit? buss? bil? sprang/gick som en stolle hem för att väcka markus. Men sedan fick jag tag i min lärare som befann sig i Norberg, så lyckades ha turen att dom gick med på att maila provet till Fagersta så jag kunde göra det där på lärcenter! :) och provet var inte som väntat. allt jag hade läst på som jag var säker på skulle komma, det kom inte! men jag svarade på det mesta ändå, chansa lite. Så får väl se hur de gick när jag får resultatet! :)

Jag har gått med i Viktklubb.se dels för att se hur mycket kcal jag behöver äta om dagen och inspiration för recept osv. 1300 kcal ska jag hålla mig till :) Och jag kan säga som så, att det finns massor utav tränings tips, och mat recept där. jag är jätte dålig på maträtter, så nu ska jag allt testa på ett par nya. Fast nu ikväll fick det bli Ris & wook! gott!

Nu ska jag äta och sen blir det in i duschen! sen bara slappa framför tv:n skulle jag tippa på :) hjärtat slutar om 2 timmar, skönt! tomt här hemma utan den filuren <3

ha det bäst!
puss & kram!

Kommentarer

riktigt söt blogg, läser den nästan varje dag ! :)

2009-02-03 10:15:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!