Ny vecka!

2009-02-23 08:48:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I fredags blev det lite öl & vin, så umgicks vi med några utav markus kompisar härifrån ett tag. Och sedan kom även Stefan o hans polare och spelade Wii med oss :D det var en trevligt kväll, dagen efter var inte lika trevligt... Jag låg och spydde o harkla mig heeeela lördagen, tog mig inte upp ur sängen så dålig var jag :S Älskling var så söt och pyssla om mig.

Idag vakna man tidigt, tycker jag är skönt :) babe ligger och drönar i sängen och vill inte gå upp fast han är pigg :D han vill vara ung igen och kunna sova länge sa han :) sötnosen! <3

Idag ska jag jobba i Köping igen :) kul, chefen ringde igår och undrade ifall jag kunde jobba idag och på onsdag! :) skönt som bara attans med lite jobb!

ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!