Ny månad!

2009-02-01 11:58:06 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp med stans huvudvärk imorse, ush bara dånade i skallen. Men nu efter min andra kopp kaffe börjar det rätta till sig :) Idag ska tjejerna åka hem, det kommer bli tomt då! Men jag och hjärtat ska ju städa i eftermiddag. Och det ska bli skönt!

Ska snart hoppa in i duschen här, sen ska jag hjälpa tjejerna att städa upp, för det ligger, pennor, målaböcker, saxar, ljusstakar, godis, leksaker, kläder, foton m.m i hela soffan. Sen ska vi lätt hinna med ett eller två åk i backen här utanför iaf! :)

Vi åkte till Västerås igår, hämtade min mobil, och kors i taget så fungerar den fortfarande :) hoppas den fortsätter så. Och hoppas jag får jobb denna vecka!!! :D

Ha en fin söndag! :)


Kommentarer

Hej :)

Kolla in vår tävling "kungen spelar pingis mot ett får!"

Fina priser och roligt tema :D

Du vinner bland annat reklam som "månadens blogg" på vår blogg i en hel månad. Sedan skickar vi också ett paket med lite smågrejer till vinnaren. Om du vill veta mer, kolla in http://elefanterihagnestahill.blogg.se/2009/february/-tavling-.html#comment .

Ha det bra, kram :)

2009-02-01 15:55:46

fin bild!

2009-02-02 18:12:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!