Knack Knack !

2009-02-09 06:58:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej och godmorgon!
Idag gick jag upp tillsammans med hjärtat som åkte till jobbet för snart en timme sedan. Jag sitter nu här med mitt morgonkaffe som jag längtat efter sen igår kväll, haha! Vissa kvällar/nätter ligger jag och längtar efter denna härliga stund. Älskar att brygga upp lite kaffe, och sätta sig här för att surfa omkring lite. Det är värt att gå upp tidigare för.

Det knacka precis på dörren 06.00 på morgonen? Jag är en fegis så kan medje att jag hatar att det plingar på dörren när man inte vet vem det är. Och denna gång var jag ej påklädd så blev inte att öppna dörren! :)

Tänk nu ska jag snart åka iväg till en ort där jag bara åkt igenom med bil innan, vet i princip inte ett dugg om köping, men dit ska jag, för att försöka få ett arbete. Ska ju vara på jobb intervju klockn 10.00 på ett gruppboende. Självklart är jag nervös, det är man väl alltid då något är helt nytt. Men jag är glad över mig själv, att jag faktiskt gör det här. Ibland är jag ganska stark av mig.

Kaffekoppen snart tom och jag har preci gjort mig klar. ska packa ner mitt cv och lite papper, sen knallar jag väl mot stationen.


ha en toppen dag!
PUSS!



Kommentarer
sis!

Lycka till nu ! DU är så mycket starkare än vad du tror gumman ! SAKANR DEJ !

2009-02-09 09:25:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!