Helg!

2009-02-20 17:03:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Oh yez nu är det helg, inte för det gör så stor skillnad när jag ändå inte jobbar nåt speciellt i veckorna! Men har hittat  massa jobb jag ska söka nu i veckan som kommer :)

Igår tyckte vi att det ar dags att inskaffa oss lite gardinstänger så att vardagsrummet kan få lite gardiner vid fönstrerna :) Så hoppas vi får det snart, beställde ifrån Ellos, grymt mycket där :) och värsta rean, så då har man råd att beställa lite stuffs till hemmet :)

Fick ett as bra besked idag, fick mitt csn lån, så fick jag dubbelt denna månad ungefär!  Så idag hade jag viss över 3 papp på konton, så nu är lite räkningar betalda! Vet inte vad som händer idag, vi är ju barnlediga ochinga planer så man vet aldrig vad som kan hända :) dricka lite vin iaf ska vi göra, mys!

Ne nu ska jag ta mig en redigt lååång dusch! 


Kommentarer

Hej, vill bara säga att du har en fin blogg och att den är trevlig att läsa. Ha en trevlig helg :)

2009-02-20 19:46:09
°• Ida Josefin Engdahl http://cinderellastoryy.blogg.se/

haha jo det gjorde vi! Men menade mikro kolan! då du var överlycklig för att den var klar, så hade vi haft en plast bunke så det droppade massa med mikro kola på dina fötter :( nej då det är lugnt. När kommer du till linköping! Pusss

2009-02-21 00:03:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!